ZAPOSLIMO

Znanje je za nas ključna vrednota, zato veliko vlagamo v razvoj zaposlenih in jim nudimo ustvarjalno in sproščeno delovno okolje, pri organizaciji dela pa imamo vedno v mislih tudi uravnoteženo poklicno in zasebno življenje.

 

Vsak od nas se lahko pohvali z nekim talentom, ki prispeva k temu, da projekte uspešno zaključimo. Res je, da smo vrhunska ekipa na IT področju, a to ne pomeni, da vedno iščemo le tehnične strokovnjake.

Če menite, da bi lahko pripomogli k našim uspehom, pošljite CV na kadri@gov-is.si

 

AKTUALNI OGLASI


MREŽNI in VARNOSTNI INŽENIR

Zaradi povečanega obsega poslovanja na področjih varnosti ter naprednih omrežij,  razpisujemo prosto delovno mesto mrežnega in varnostnega inženirja.

 

Željeno je sledeče znanje:

  • dobro poznavanje delovanja in upravljanja IP omrežij (preklapljanje, usmerjanje, usmerjevalni protokoli, upravljalski protokoli, preferenčno z opremo Cisco),
  • dobro poznavanje ključnih mehanizmov obrambe (požarni zidovi, IPS, utrjevanje sistemov, anti-malware sistemi, iskanje ranljivosti, odprava ranljivosti),
  • dobro poznavanje groženj in napadov na omrežnem, sistemskem ter aplikacijskem nivoju (preko preteklega dela z obrambnimi mehanizmi, penetracijskega testiranja ali varnostne analize),
  • dobro poznavanje delovanja in upravljanja sistemov predvsem Linux, željeno tudi Windows ter Windows Server
  • dobro poznavanje delovanja omrežja Internet (naslavljanje, DNS, usmerjanje, posredovanje prometa, aplikacijski protokoli, ...),
  • poznavanje in interpretacija podatkov iz analizatorjev omrežnega prometa IP,
  • dobra sposobnost analize zapisov na sistemskem (syslog/event log) in omrežnem (NetFlow ipd.) nivoju,

Nudimo:

  • sodelovanje z vrhunskimi strokovnjaki, ki vas bodo podprli pri delu in vam s svojimi bogatimi izkušnjami pomagali pri vašem osebnem napredku
  • zagotavljamo urejeno, družini prijazno, sproščeno ter kreativno delovno okolje, ki omogoča karierni in osebnostni razvoj,
  • svoje sodelavce redno izobražujemo ter za opravljeno delo ustrezno nagradimo
  • oblika zaposlitve: redno, določen delovni čas z možnostjo podaljšanja

Pričakujemo:

  • samostojnost pri delu, samoiniciativnost, zanesljivost, odgovornost, komunikativnost, pozitivno naravnanost, natančnost in vztrajnost
  • zanimanje za IT tehnologije,
  • sposobnost opravljanja nalog samostojno, skupaj z drugimi sodelavci in s podizvajalci
  • sposobnost vodenja, koordiniranja in načrtovanja,
  • tekoče pisno in govorno izražanje v angleškem jeziku,
  • vozniški izpit B kategorije

 

V primeru, da ne izpolnjujete vseh naštetih kriterijev, oz. jih izpolnjujete delno, ali pa imate vsebinsko in časovno manj izkušenj, nam vseeno pošljite natančen opis svojih znanj, saj nudimo tudi izobraževanja do potrebnih znanj.

Vse kandidate bomo pisno obvestili o izbiri, izbrane pa povabili na osebni razgovor.

Delo bo potekalo na sedežu podjetja v Slovenj Gradcu oziroma pri strankah po Sloveniji.

 

Ponudbe s priloženim življenjepisom in spremnim pismom v slovenskem ali angleškem jeziku nam posredujte na e-poštni naslov kadri@gov-is.si

Prijave zbiramo do 31. januarja 2018.

 

 

Arhiv oglasov za prosta delovna mesta:


Asistent v prodaji  ter administraciji (zaključen 10.4.2017)

 

Delo bo obsegalo:

  • pomoč v prodaji pri pripravi ponudb
  • upravljanje z izdanimi in prejetimi računi
  • izdelava računov in spremljanje zaračunavanja
  • komunikacija in vzdrževanje dobrih stikov s strankami in poslovnimi partnerji
  • sodelovanje z računovodskim servisom
  • samostojno in odgovorno izvajanje administrativnih opravil
  • vodenje evidenc, pripravo dokumentov (javni razpisi, pogodbe, dopisi)
  • finančno spremljanje projektov in poročanje vodstvu
  • priprava in izdelava poročil in analiz za vodstvo
  • priprava in urejanje pogodb
  • urejanje pogodb o zaposlitvah
  • načrtovanje in spremljanje izobraževanj
  • vodenje različnih evidenc o zaposlenih
  • koordiniranje, nadzor in spremljanje delovnega procesa
  • načrtovanje, organiziranje in realizacija marketinških aktivnosti (npr. konference, sejmi…)
  • priprava marketinških vsebin
  • oblikovanje in priprava promocijskega materiala (brošure, besedila, spletne novice…) v sodelovanju z grafičnim oblikovalcem
  • iskanje ter predlaganje novih promocijskih kanalov, navezovanje in vzdrževanje stikov za namen promocij

Nudimo:

  • sodelovanje z vrhunskimi strokovnjaki, ki vas bodo podprli pri delu in vam s svojimi bogatimi izkušnjami pomagali pri vašem osebnem napredku
  • delo v dinamičnem okolju
  • kreativno in sproščeno okolje
  • sistem, kjer je vaš uspeh opazen in nagrajen

Pričakujemo:

  • od kandidata se pričakuje da podrobno spozna področja na katerih deluje podjetje, da bo lahko aktivno sodeloval pri vseh naštetih aktivnostih
  • opravljanje nalog samostojno, skupaj z drugimi sodelavci in s podizvajalci
  • sposobnost vodenja, koordiniranja in načrtovanja,
  • delovne izkušnje iz zahtevanih področij
  • komunikativnost, natančnost, pozitivno naravnanost, povezovalnost
  • aktivno znanje angleškega jezika
  • vozniški izpit B kategorije.

Oblika zaposlitve: redno, določen delovni čas z možnostjo podaljšanja
Karierni nivo: začetnik ali izkušeni delavec
Poskusna doba: da (3 mesece)

 

Vse kandidate bomo pisno obvestili o izbiri, izbrane pa povabili na osebni razgovor.

Kontaktna oseba: Boštjan Repnik
mail: bostjan@gov-is.si