X

BLOG GOV-IS

Izbrane zanimivosti, novice in novitete.

Blog

Microsoft Azure: Prednosti oblaka 4. del - Sodelovanje, Disaster Recovery, Trajnost in Podpora

Že vsaj 100x smo v različnih blogih omenili, da oblak prinaša številne prednosti in to bomo ponavljali v nedogled. Tokrat izpostavljamo naslednje prednosti oblaka: Sodelovanje, Disaster Recovery, Trajnost in Podporo.

Microsoft Azure: Prednosti oblaka 4. del - Sodelovanje, Disaster Recovery, Trajnost in Podpora

V podjetjih z večjimi oddelki mora biti sodelovanje glavna prednostna naloga. Izkoriščanje skupnega strokovnega znanja in izkušenj ekip povečuje inovativnost in izboljšuje rezultate delovnih obremenitev. Prednosti sodelovanja v oblaku so številne in bistvene za vsako ekipo, ki jih mora upoštevati.

 

Sodelujte kadarkoli in kjerkoli

Prednosti mobilnosti v oblaku, ki smo se jih že dotaknili, so lepo povezane s sodelovanjem. Oblak vam omogoča zagotavljanje dostopnosti do dokumentov in podatkov podjetja kadarkoli in kjerkoli prek katerekoli naprave z dostopom do interneta.

 

To pomeni, da lahko ekipe sodelujejo pogosteje in učinkoviteje, ne glede na to, ali delajo od doma, iz pisarne ali se celo gibljejo med časovnimi pasovi. Pomaga povečati sodelovanje in spodbujati vključevanje osebja, ki dela na daljavo in se pogosto počuti izolirano.

 

Posodobitve v realnem času

Oblak pomaga zagotavljati doslednost podatkov za sodelovanje brez stresa. Spremembe datotek, dokumentov in podatkov v oblaku se samodejno sinhronizirajo v realnem času, kar pomeni, da vaša ekipa vedno dela na najnovejši različici z enim samim virom.

 

To preprečuje ustvarjanje nedoslednih podvojenih dokumentov in zagotavlja, da zaposleni ne čakajo, da pridejo na vrsto za dostop do dokumenta. Vse revizije se beležijo, zato lahko spremljate, kdo je kaj spremenil, in se v primeru napak vrnete na prejšnje različice.

 

Dostop do velikih datotek

Morda se zdi trivialno, vendar pošiljanje, prejemanje in dostopanje do velikih datotek omejuje produktivnost. Če dodamo še razočaranje, da večina ponudnikov e-poštnih storitev ne dovoli pošiljanja dokumentov, večjih od 25 MB, se hitro pokažejo prednosti sodelovanja v oblaku.

 

Če dokumente shranite v oblak, vam datotek ni treba pošiljati, s čimer se vaša ekipa osvobodi časovnih zamud pri prejemanju dokumentov in urejanju distribucije. To je tudi bolj varno: zaupnih informacij ni mogoče pomotoma poslati napačni osebi ali jih prenesti v napravo z varnostnimi ranljivostmi.

 

Učinkovito okrevanje po nesreči

Ne glede na to, ali gre za zlonamerne namene, naravne nesreče, človeško napako, napako programske opreme ali okvaro strojne opreme, je grožnja nesreče na področju IT v mislih vseh podjetij. Izguba dostopa do kritičnih sistemov in podatkov, tudi za krajše obdobje, ima lahko velike posledice, saj negativno vpliva na prihodke zaradi izpada produktivnosti in izgube ugleda.

 

Premik obnove po nesreči na model v oblaku prinaša pomembne prednosti pri odzivanju na nesreče.

 

Hitrejši čas obnovitve

Nesreč morda ni mogoče predvideti ali preprečiti, lahko pa izvajate postopke za hitrejše okrevanje. Obnovitev in uvajanje podatkov sta v oblaku hitrejša, kar vam omogoča hitrejšo obnovitev produktivnosti in normalnega delovanja, s čimer pospešite okrevanje za vse vrste scenarijev izrednih razmer.

 

Po podatkih RapidScale lahko več kot dvakrat večji odstotek uporabnikov oblaka zahteva obnovitev po nesreči v manj kot štirih urah v primerjavi z uporabniki, ki ne uporabljajo oblaka.

 

Brez ene same točke odpovedi

Uvajanje storitev in shranjevanje podatkov na lokaciji ustanavljanja ustvarja eno samo točko odpovedi. Tvegate, da bo ena nesreča ogrozila celotno delovanje. Oblak prinaša globalno omrežje z neštetimi scenariji za obnovitev v primeru odpovedi, kar znatno zmanjša možnost izpada.

 

Brez omejitev glede lokacije

Z oblakom postane vaš kraj obnove ves svet. Ne glede na to, ali je v pisarni zmanjkalo elektrike ali je pogorela, mobilna dostopnost oblaka pomeni, da vas lahko tehnologija spremlja na kateri koli napravi na katerem koli mestu, zato je vedno na voljo.

 

Preprečevanje izgube podatkov

Ko se premaknete v oblak, vaši podatki niso več shranjeni v lokalnih napravah. Namesto tega so dokumenti in zbirke podatkov v oblaku z nizom varnostnih kopij in posodobitvami v realnem času za vse vaše spremembe. Odpravili ste številna tveganja izgube podatkov pri shranjevanju podatkov na lokalni strojni opremi - požar, kraja, preprosta okvara strojne opreme.

 

Trajnostne koristi

Ko govorimo o trajnosti, imamo v mislih zmanjšanje ogljičnega odtisa vaše organizacije in okolju prijazen pristop k tehnologiji. Glede na trenutno stanje okolja so organizacije odgovorne za naložbe v rešitve, ki prinašajo resnično trajnost.

 

Če se odločite za tehnološki pristop v oblaku, lahko vaše podjetje izkoristi trajnostne prednosti računalništva v oblaku.

 

100-odstotno obnovljiva energija

Amazon, Google in Microsoft aktivno vlagajo v razvoj zelene energije. Vsak od njih je zavezan napredku v smeri prihodnosti čiste energije, v kateri 100 % njihove porabe energije prihaja iz zelenih virov.

 

Če izberete enega od teh ponudnikov, se zavzemate za bolj zeleno energijo v tehnologiji.

 

Učinkovitost ogljika

S prehodom na vodilno platformo v oblaku boste znatno zmanjšali svoj ogljični odtis. Z združevanjem zelene energije, večjo izkoriščenostjo strežnikov in drugimi praksami vam ponudniki storitev v oblaku omogočajo opravljanje enakih nalog z bistveno manjšim ogljičnim odtisom kot lokalne rešitve.

 

Študije podjetij Amazon in Microsoft ocenjujejo, da se ogljični odtis v oblaku v primerjavi z lokalnimi ekvivalenti zmanjša za 88-98 %.

 

Zanesljiva podpora

Pri delu s katero koli tehnologijo sčasoma naletite na težave, pri katerih nimate dovolj znanja za odpravljanje težav. Ena od velikih prednosti računalništva v oblaku je razpoložljivost podpore, ko se to zgodi. Ta prednost računalništva v oblaku je še večja, ker je večina kanalov podpore brezplačnih. Raziščite jih malo bolj poglobljeno.

 

Samopostrežna podpora

Prek prosto dostopnih samopostrežnih kanalov podpore lahko rešite širok nabor težav v oblaku (če imate čas in voljo, da rešitev poiščete sami).

 

Dokumentacija

Ponudniki storitev v oblaku so znani po svojih obsežnih zbirkah tehnične dokumentacije. Omogočajo vam, da brez stroškov gradite, konfigurirate, nameščate, upravljate in odpravljate težave v celotnem naboru njihovih razpoložljivih tehnologij.

 

Skupnosti

Poleg dokumentacije vsaka platforma v oblaku ponuja tudi središče, ki podpira uspešno spletno skupnost. V njih živi na stotisoče neodvisnih strokovnjakov in navdušencev za oblake, ki odkrito delijo in združujejo svoje skupno znanje in izkušnje.

 

Ko obiščete to skupnost, se lahko povežete s tem obsežnim brezplačnim virom podpore, ki je vedno večji ekosistem blogov, dogodkov, vodnikov in razpravnih forumov, ki pokrivajo vse možne teme in tehnologije, ter ga izkoristite.

 

Načrti podpore

Za upravljanje in odpravljanje težav pri uvajanju oblaka ne boste imeli vedno na voljo zmogljivosti ali zmožnosti. Sčasoma boste morda naleteli na situacijo, v kateri boste potrebovali takojšnjo praktično podporo strokovnjaka, da bo vaša organizacija delovala.

 

Za te primere vsak ponudnik storitev v oblaku ponuja izbiro osnovnih načrtov podpore v oblaku in vrsto plačljivih premijskih načrtov. Z razširjanjem premijskih planov lahko nadgradite raven podpore, ki vključuje:

 

  • preverjanje najboljših praks
  • dodatne komunikacijske kanale - telefon, e-pošta, klepet v živo, video telekonferenca
  • razpoložljivost 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • odzivni časi na težave v 15 minutah za poslovno kritične izpade
  • podporo API-jev
  • viri za usposabljanje - spletno in osebno
  • dostop do tehničnega skrbnika računa

 

Dodatna prednost je tudi prilagajanje planov podpore, kar vam omogoča prilagodljivost, da podporo prilagodite svojim individualnim potrebam in je bistvenega pomena, če upoštevamo, da se lahko cene podpore gibljejo med 30 in več kot 15 000 EUR na mesec.